sobota, 3 stycznia 2009

KRASNA

12 XI

Dzień niezwykle udany. Ira była w poniedziałek 10 XI u fryzjera i w swojej nowej fryzurce wygląda bardzo dziewczęco: grzywka i skrócone włoski. Poza tym 12 XI to tydzień po konsultacji z Kasią S i ja mam zasady działania.

Ira na lekcji z Panią Beatką (Wychowawca Klasy) pięknie pokolorowała i przykleiła flagę Polski z tyłu swojego dużego zeszytu.

Podczas obiadku Pani Dyrektor podeszła do Iry i powiedziała, że pięknie wygląda. Zresztą nie tylko ona. Kochana Dziewczynka bardzo często się uśmiechała na te komplementy (oLena mówi, że Ira od dzieciństwa uśmiechała się gdy ktoś powiedział, że jest krasna, piękna)

Kiedy szła z poważną miną, a ja powiedziałam jej, żeby się uśmiechnęła. Być może mechanicznie i instrumentalnie, ale zawsze to uśmiech.

Kilka razy poprosiłam ją, żeby jadła - "Ira, jemy" - wtedy pięknie jadła. Sama potrafi dawkować sobie wodę - pije małymi łykami. Tylko tak żeby popić tabletkę.

Brak komentarzy:

Moja lista blogów

  • rozmowa - FILMIKI Z U TUBE KTÓRE TU ZAMIESZCZAM MAJĄ POKAZAĆ, ŻE* TAKICH WYJĄTKOWYCH JAK NASZE DZIECI JEST WIELE NA CAŁYM ŚWIECIE.* OD DZISIAJ POSTANOWIŁAM PRZY OK...
    15 lat temu